-1 dagar: Träning med dåliga förutsättningar

>> onsdag 2 juni 2010

Morgonvikt: 99.8kg

Det var länge sen nu... sen man tränade och dagens uppladdning var kanske inte den bästa. En heldag ute i stekande sol, med för lite mat och alldeles för lite vätska.

Men det gick bra! Jag trodde det skulle gå mycket sämre och att det skulle vara riktigt segt och jag hade ställt in mig på lite "motionsträning" med lättare vikter och en 10-15 reps per set.

Passet var som oftast bröst. Men det finns hopp framöver, för nu har jag äntligen haft ca$h för att kunna boka in en tid hos Thobias, antagligen Stockholms bästa naprapat, på Total rehab för lite behandling och strikta order om hur jag skall hålla mig hel framöver. Att inte träna så tungt är inte med på min lista...

Som en väldigt klok person sa:
"Gamla muskler blir snabbt starka igen, gamla senor är inte lika snabba..." typ ngt sånt. Det är väl det jag får känna på nu när jag kört på lite seriöst igen. Styrkan är på topp eller bättre i typ alla muskelgrupper med små skumma skador och krämpor som smyger sig på.


Träning

Bröst
Lutande hantelpress 10*44kg, 5*52kg, 5*62kg, 4*68kg
Maskinpressar 8*220kg, 6*190kg
Hantel flyes 10*32kg, 8*32kg

1 kommentarer:

MiMa 3 juni 2010 kl. 22:37  

Mycket moget!
Vad händer med dagarna?

Skicka en kommentar

Kategorier

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Tilbaka längst UPP