74 dagar: Omprioritering

>> torsdag 18 februari 2010

Morgonvikt: 100 kg

Idag blev jag erbjuden en tjänst som är rätt cool. En hel del att sätta sig in inledningsvis men sen även en ganska tacksam del. Måste fundera lite men det lutar åt att hålla sig till den tidigare planen och ett annat jobberbjudande. Men jag ska ta och fundera ett par sekunder på denna tjänst i kväll.


Det lutar åt att jag får prioritera ner denna formtoppning de närmsta veckorna. Avhandlingen måste bli klar och det helst igår. Som bonus kommer formtoppningen att förlängas med motsvarande tid. Återkommer om detta.

Dagens träning var ok men inget jättepass direkt. Jag var alldeles för sent ute i tiden och passet tog 35 minuter från att jag gick in genom dörrarna till dess att jag gick. För ett hårt ryggpass är det alldeles för kort tid och 15 minuter till hade varit att föredra.Lite uppvärmning hoppades över och ett par set och övningar med.

Träning

Rygg
Latsdrag 5*90kg, 5*105kg, 3*120kg
Chins 12 + 6 + 5 st
Enarms hantelrodd 8*58kg, 7*58kg, 7*58kg
T-bar row 10*95kg, 6*95kg
Latsdrag 3*135kg, 5*120kg

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Kategorier

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Tilbaka längst UPP