81 dagar: Tvåsiffrigt!!

>> torsdag 11 februari 2010

Morgonvikt: 99.8kg

Idag var första gången morgonvikten tittade under 100kg på lång tid och det första delmålet i denna formtoppning. Men med tanke på hur svängig vikten är så blir det intressant att se de närmsta dagarna.


Jag var på en jobbintervju idag. Klart intressant att möta nya människor och arbetsplatser och se vad de sysslar med. Det gick väldigt bra och jag fick den uppfattningen att jag var inte helt otrolig för att få tjänsten. Det som mest talar emot mig är tiden, de vill helst anställa någon nu och jag vill avsluta det här med avhandlingen först

+
Stor arbetsgivare och mycket resurser
Slipper flytta

-
Inte helt rätt ämne
Mycket undervisning

Klurigt det här... Har varit grymt trött idag och inte fått något alls gjort efter mötet. Sparar mig tills imorgon. Vänsterlåret har fått sig en smäll av gårdagens träning. Läxan lärd, vänta inte 16 dagar mellan benpassen!

2 kommentarer:

MiMa 12 februari 2010 kl. 07:54  

Yes! Härligt!
För övrigt är det trevligt att du presenterar ekvationen i diagrammet. Enligt den vägde du alltså 3485 kg vid Jesu födelse.

polarbear 12 februari 2010 kl. 21:30  

hehe Ja och om typ 3 år och 3 månader kommer att upphöra att existera när jag passerar 0kg :D

Skicka en kommentar

Kategorier

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Tilbaka längst UPP