90 dagar: Bara 1 timma sömn i natt

>> tisdag 2 februari 2010

Morgonvikt: 102.2 kg

Ok, ngt skumt hände igår och jag tror att jag vet vad det är, måste bara testa en gång till vid tillfälle.

Hur som helst, efter en mkt bra träningsdag och kost tänker jag vara lite extra duktigt med mina tillskott och blandar till lite psyllium, linfrön samt glycin och taurin. Fröerna är för att få upp fiberinnehållet, glycin för att stimulera GH frisättningen under natten och taurinet för att stimulera återhämtning av nervsystemet. På papperet, hur bra som helst.

Börjar lösa mitt kvällssoduko men efter ca 30 min börjar ögonen falla ihop och jag känner mig trött, riktigt trött och släcker. Men så händer det något och jag blir lite störd i mitt insomnande och jag får börja om. Bara att nu finns inte trötthetskänslan där längre och jag är klarvaken. Inte en tendens till trötthet. Det kan ju inte vara sant tänker jag och försöker somna igen. Efter nästan 2 timmars vändande fram och tillbaka ger jag upp.

Upp och börja jobba och jag är verkligen inte trött. Vid klockan 0500 kommer jag på att jag ska upp om två timmar och lite sömn vore bra. Efter en timma somnar jag för att ytterliggare en timma senare väckas av klockan.... känner mig inte så pigg sen nu...

Idag är en dag i komans tecken.... Ingen träning idag... kanske skulle tagit lite taurin under dagen i stället...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Kategorier

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Tilbaka längst UPP