83 dagar: Träningsfritt

>> onsdag 10 februari 2010

Morgonvikt: 101 kg

Idag blev det träningsfritt. Jag har alldeles för mycket att göra med avhandlingen och för lite tid kvar att jobba med den. Och inte fick jag särskilt mycket gjort idag heller med avhandlingen. Dock fixade jag en rad andra saker som behövde göras och imorgon blir det nya tag med både träning och avhandling.


Jag var runt runt och köpte mig en ny våg i alla fall. Inget fancy eller speciellt utan bara en som har 1 grams noggrannhet och ser bra ut på köksbänken.

Min förra våg gick sönder för ett bra tag sen och jag har använt mig av någon gratisvariant legat här och skräpat. Det har fungerat relativt bra och den väger rätt men den är lika stor som en assiett. Det blir då lite jobbigt att läsa av när man sätter en tallrik på den...Den nya är lagom stor och lyser riktigt porrblått i mörkret :D

Och för alla uthållighetstränande där ute... skippa det där med rödbetorna. Det var en hype. Nu och det är vindruvor som gäller. Hur bra som helst :P

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Kategorier

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Tilbaka längst UPP