89 dagar: Måste producera

>> onsdag 3 februari 2010

Morgonvikt: 100.8 kg

Vikten hoppar upp och ner som en kanin på speed. Men den får hålla sig och ha sin utveckling och det kommer ordna sig med tiden.

De närmsta två veckorna måste jag producera, och det ordentligt. Avhandlingsarbetet ligger efter och måste avslutas väldigt snart. Jag fick i ordning på mitt referenssystem igår efter att ha knackat PHP och MySQL i flera timmar. Man blir lite ringrostig när man inte kodat på länge och som självlärd finns det vissa brister i kunskaperna vilket gör att antagligen självklara saker kan bli till stora problem för mig. Anledningen till att jag gjort mig ett eget referenssystem är att jag tror starkt på att jag kommer att ha nytta av det i mitt skrivande och det kommer att göra mig mer produktiv.

Idag är det träning igen som gäller. Egentligen är det ben men jag känner mig mossig efter den där natten med en timmas sömn, så det får bli något meningslöst som armar i dag.... och kanske tom att man skall skippa bilen och jogga till gymmet ... den som lever i eftermiddag får se hur det blir med den biten.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Kategorier

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Tilbaka längst UPP