48 dagar: Lite statistik

>> tisdag 16 mars 2010

Morgonvikt: 101 kg

Jag har installerat lite lullull till min blogg där jag kan se vad folk söker på när de kommer till denna blogg och det är klart intressant.

I topp på mest besökta sidor ligger.... helstekt fransyska

Lite lätt oväntat måste jag säga då detta är främst tänkt som en träningsblogg men det är mina recept som genererar mest träffar och besökare. Tex så toppar jag Google om man söker på "recept soft tortilla", "helstekt nötstek" och säkert flera andra kombinationer.


Topp 5 listan
  1. Helstekt nötstek
  2. Är du en taliban?
  3. Kyckling med vitabönor och kikärtor
  4. Scones - en bra start på dagen
  5. Energibehov

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Kategorier

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Tilbaka längst UPP