92 dagar: Dags att ta tag i saken

>> söndag 31 januari 2010

Morgonvikt: 101 kg

Det känns fantastiskt bra i kroppen! Musklerna har börjat svara och man har ett skönt tryck hela tiden. För er som inte är inbitna muscleheadz är det kanske svårt att sätta sig in i den känslan men den känns bra, riktigt bra. Säkert något i klass med att springa milen under 40 min eller något sånt :P

Känner riktigt hur jag vill köra på och slita sönder varenda fiber i musklerna men jag måste börja motionera. Muskler finns och de svarar fort. Det jag behöver är att få upp flåset och göra av med mer energi. Kaloriunderskottet jag får genom att äta 2100 kcal/dag är inte tillräckligt och att äta mindre är inget alternativ.



Idag är det egentligen ben. Kroppen är förberedd och den mentala inställning är redo för den urladdning det innebär, men det blir inga ben idag. Det blir ett ryggpass i stället, allt för att kunna ha fräscha ben till i kväll för och ett löppass.

Btw... finns det någon definition för vad löpa innebär?

Just nu innebär ett löppass för mig en lagom lunk på ca 8km/h i ett par kilometer...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Kategorier

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Tilbaka längst UPP