99 dagar: sjuk?

>> söndag 24 januari 2010

Morgonvikt: 103.4 kg

Så vaknar man tung och go ingen. Nu är det bara 2 siffrigt kvar i antalet dagar kvar och det hade varit trevligt om det varit likadant med vikten. Men det är inte hela världen, mycket vätska som är uppbundet nu och jag förväntar mig att rasa tillbaka samma antal kilo de närmsta dagarna.

Kolhydratsladdningen igår blev inte helt prefekt men ett par kilos påfyllning blev det. Höll mig bra ifrån fett och proteinrika livsmedel och körde en hel del högoktaniga kolhydratskällor i stället :P.

Tyvärr blir jag dock tvungen att vänta någon dag med att utnyttja mina fyllda glykogendepåer då något är skumt i kroppen. Lillkillen här hemma har fått ett virus som yttrar sig på samma sätt som en influensa och blivit uttorka med efterföljande vätskepåfyllning, dag som natt.

Jag trodde först att det var den redan ansträngda sömnen som började ge lite resultat på mig men det är något mer. Sliten/värk i leder, kass kista osv osv. Helt 100 % är det inte men man ligger inte pall heller. Kanske kan man få något gjort på sin avhandlingen idag i stället :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Kategorier

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Tilbaka längst UPP